Ahad, 16 Mei 2010


sebagai permulaan blog aku.....
ingin aku ceritakan sedikit mengenai tarikh hari ini...
16 mei....2010

hari guru lah.....
selamatttttt hari guru......
tapi kiteorang g kenduri kawen....
beria aku ngan kengkawan yang lein berarak bawak hantaran huhuhuhu
peluh tak yah critee lah.....
air terjun pon kalah.........dah boleh bukan pusat kolam air masin pulak huhuhu
hari ni abang nurul kawen.....
tema warne ....
kuning vs hijau.....
menarik jugak.....
tapi dasyat giler....
jumlah hantaran pihak perempuan....23 dulang....
isy rambang mate aku menengoknye...
huhuhuuuhu
rase cam nak bawak lari je.....kek ngan coklat huhuhuhu
maklumlah aku ni kan hantu tang kek n coklat hahaahha
''''''''''..........
hahahaha tutup crite pasal kawen....
buat saleha,akak,mira n sharum....
cam ne pengalaman korang '
masuk kebun cari buah pelam???
best tak???
huhuhuhuhu mesti seronok kan berperang dengan kerengga
nak2 awekz yang 3 orang tuh pakai baju kurung kan...
hahahahaha memang tergelak aku tengok gelagat korang
....mane yang kne gigit
mane yang kutip buah sebijik.....
tapi gaye cam kutip buah berbakul-bakul....tak gitu mira????? hahahaha
pape pon.....terima kasih kat korang.....coz sudi datang kat teratak buruk aku...
masuk kebun yang luasnya hanye sejengkal cuma.....
cuma itu yang mampu aku hulurkan buat kamu semua
sebagai buah tangan pulang ke kuantan....
dari aku dan keluarga....terima kasih buat korang...

-----frenz----


Tiada ulasan:

Catat Ulasan