Ahad, 16 Mei 2010

raya aidilfitri 2009


raye tahun 009, seronok sangat rase macam nak ulang jerk hari first raye tu…. Bukannya ape… lame dah tak jumpe kawan-kawan lame…kawan-kawan mase sekolah dulu. Raye pertame lagi diaorang dah sampai kat rumah aku… meriah… kecoh dengar gelak tawa diaorang…macam-macam cerita yang timbul…pendek kate dari a sampai z cukup lengkap sembang diaorang semua…. Siap datang bawak majalah kapcai lagi, nak nye tunjuk kapcai kali ni motor dude masuk majalah, patutlah beria spray cover set motor hari tu. Tema raye budak-budak ni, memang tak bleh bla tahun nie, elok-elok raye biasa-biasa aje… boleh pulak timbul raye ala samurai…hisy macam-macam… mula lah sana sini bertoncet dengan getah, nasib baik yang buat perangai gitu muka ada lah ala-ala cina sikit…. Dah gaye jepun dah hehehe…. Spare kat diaorang 100 cucuk sate….clean n clear diaorang kerjakan….punyelah pelahap kan hihi nak2 si wiq…. Gile punye makan… dengan nasi impitnye, dengan satenye….sampaikan orang lain dah berhenti makan tapi dia still dok mengunyah lagi hehehe patutlah budak-budak ni nganjing cakap ko bele saka wiq hihiihi….erm masa tu zaki datang jugak raya dengan budak-budak ni… bawak adik dia baru umur 6bulan kecik lagi dah ajak join bebudak ni raya….. memang mereng kepala adik ko zaki layan budak-budak ni huhu…wiq datang neik motor ngan azreen. Boleh pulak si azreen tu pedajal motor si wiq tu…. Habis dia kutip batu bata kat rumah aku dia wat letak atas seat motor orang tu…. Nasib baik wiq tak bising lau tak riuh pulak….yang lain datang neik kete erm tak silap aku ada 5 biji kereta termasuklah eida ngan fairul yang mein ambush je rumah aku, nasib baik aku ada kat rumah, kebetulan pulak bebudak ni semua ada …memang happening giler ah…. Erm dah puas lepak kat rumah aku… dak2 ni raye pulak kat rumah wiq, erm aku follow gak wat tambah koleksi konvoi bebudak nih huhu…. G rumah baru wiq…wat2 kucar sikit….wat cam rumah sendiri huhu ambik-ambik gambar sikit….pastu kiteorang blah g rumah dude pulak saje je….memang aku penat sikit tapi tak pelah bukan selalu pon kan…. Lepak rumah dude pun kejap je sebab dah petang…. Pastu berpecah sebab ade yang nak balik kampung, ade yang nak balik rumah, ade yang nak sambung raya lagi hihihi macam-macam lah lagi… tapi pape pon…. Korang memang sporting…..

¯ Penghargaan buat amin,mus,jojo,husnor,dude,azreen,zaki,wiq,azmi,eida,adik eida,fairul,cah @ nek, kawan dude,shahid,kawan shahid,adik zaki,ain dan korang semua yang aku sayang….. semoga kite sentiasa akan jadi sahabat yang terindah……dari aku… umie 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan